miercuri, 10 august 2016

Notiuni despre marketing



Marketing-ul este un termen larg utilizat pentru a descrie comunicarea dintre o companie și publicul consumator, care are ca scop creșterea valorii companiei ori marfa sau, cel mai simplu, sa creasca profilul companiei și produsele sau serviciile sale în mintea publicului. Scopul marketing-ului este de a induce o schimbare de comportament în randul publicului receptiv.

Definirea marketingului


Asociatia Americana de Marketing a oferit cea mai recenta definitie a marketing-ului ca fiind "activitatea, setul de instituții și procese pentru crearea, comunicarea, livrarea și schimbul de oferte care au o valoare pentru clienti, parteneri, și societatea în general."

Tehnicile folosite in marketing includ alegerea piețelor țintă printr-o analiză a pieței și segmentarea pieței, precum și înțelegerea metodelor de influență asupra comportamentului consumatorului. Din punct de vedere social, de introducere pe piață asigură legătura dintre cerințele materiale ale societății și a modelelor sale economice de răspuns. In acest mod de introducere pe piață, satisface aceste nevoi și dorește prin dezvoltarea proceselor de schimb, dar totodata, și construirea unor relații pe termen lung. 

În cazul marketingului non-profit, scopul este de a transmite un mesaj despre serviciile organizației pentru publicul aplicabil. Guvernele se folosesc adesea de marketing pentru a comunica mesaje cu un scop social, cum ar fi un mesaj de sănătate sau siguranța publică, cetățenilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu